torstai 12. helmikuuta 2015

Alkupuhe

Jei! Nyt se alkaa, mun treeni, hyvinvointi ym ym diipa daapa blogi! :D
Ensinnäkin kerrottakoon, etten ikinä ois uskonut, että tämmöisen tuun joskus tekemään, mutta never say never.

Tää on ollu jo pidempään pohdinnassa, ekan kerran viime syksynä, mutta enemmän tämän vuoden puolella. Ensisijaisesti tää toimii semmosena omana päiväkirjana ja motivaattorina tällä mun matkalla.

Tavallaan, blogin nimenkin mukaan, kyse on sen kesäkunnon tavoittelusta, mutta perimmäisesti oikeasti uuden elämäntavan omaksumisesta. Mä haluun löytää mun oman tavan ja tyylin elää tasapainoista elämää, ruoan ja liikunnan suhteen. Lipsahduksia tulee, mutta tällä kertaa löydetään keinot päästä niistä yli ja eteenpäin.

Empä mä tähän alkupuheisiin sen enempää sepustelekaan, toivotan vaan tervetulleeks seuraamaan mun matkaa kohti pysyvää kesäkuntoa :P





-Mia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti