perjantai 20. helmikuuta 2015

Perjantai hikoilua

Kaukana on ne päivät kun viikonloppuna valmistauduttiin ihan johonkin muuhun kuin treenaamiseen. Nykyään ei aina edes tajua, että on perjantai, kun ei siinä ole mitään ihmeellistä :D



Mä sitten treenasin kuitenkin tänään, vaikka yöllä tuntui kitalaessa. Pistän sen kuitenkin tupakan piikkiin ja kun mun olo on ollut ihan mainio loppupäivän, niin ajattelin kokeilla. Nyt mä myös kirjasin ylös mitä tein, vaikka oli kyllä vähän vaikeuksia muistaa, kun tein sen vasta suorituksen jälkeen. Mä en sitten tosiaan tiiä kaikkien liikkeiden oikeita nimiä, joten selostan silleen omalla tavalla, toivottavasti kuitenkin ymmärrettävästi! Ne liikeet mitkä olen kirjoittanut pareittain olen tehnyt "kiertoharjoitteluna".



Tämmönen setti:

Perus jammailu lämmittelyä parin biisin ajan.

Ensin askelkyykyt, 5kg painot, 3x20/jalka
Olkapäät (nostin painot yhtäaikaa ylös), 5kg painot, 3x20

Pohkeet, 5kg painot, 3x20
Hauiskääntö, 5kg, 3x20

Yhden jalan kyykky, ilman painoja, 3x20/jalka
Ojentajat, 5kg, 3x12

Vipunosto yhdella 5kg painolla, 3x20

1 min lankku

Vatsarutistus, jalat 90 asteen kulmassa ylhäällä, 3x40

Naisten punnerrus, 20, 15 ja 20 kertaa
Teräsmies 3x20

Noustaanko täältä enää ylös?


Lähdin vielä vartin palauttavalle hölkkälenkille ja jäi muuten huonot fiilikset viimeistään tonne loskasäähän!
Illan kruunasi lämmin kylpy ja muistin tällä kertaa jopa venytelläkin myöhemmmin! :)

- Mia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti