tiistai 7. huhtikuuta 2015

Kehitystä ja arkeen paluu

Kyllä ne olkapäät ja ojentajat alkaa vahvistumaan pikkuhiljaa. Mulla oli tänään oikein mukava olka-rinta-ojentaja treeni, siis juuri se treeni minkä kanssa kolme viikkoa sitten itkin (ja hoin sitä äänetöntä "v***u"-sanaa). Täytyy kyllä myöntää, ettei tää kyseinen reeni ole edelleenkään mun lemppari näistä kolmesta ohjelmasta, mutta siitä voi vielä tulla sellainen. En mä vielä saanut ehkä ihan kaikkia tehoja irti, etenkin kun tällä viikolla pitäis vääntää lyhyttä sarjaa, eli pitäis laittaa rohkeesti painoja. Mut mä oon iloinen jo siitä, että painot on jokatapauksessa nousseet, esim vinopenkkipunnerruksessa käsipainot oli 9kg ja se tuntuu hurjan isoilta :D Oli myös mahtavaa kun pystysoudussa 15 kilon tanko, ja sillä vedettiin sitten se 8 toistoa per sarja. Irvistellen.

Huomaisko sieltä vähän jo jotain muotoja käsivarressa ja olkapäässä?  Ehkä ihan vähän? ;)



Ojentajat on mun heikko kohta, varmaan yks kehon heikoin. No kelläpä ne arjessa olis mitenkään erityisesti käytössä, niin eihän ne ilman treeniä kehity lainkaan. Mulla on kiva haastava ojentaja liike, dippi telineessä, jolla ekalla viikolla sain tehtyä hädintuskin 5 pientä liikettä. Tänään sen sijaan tein jo 10, per sarja, ja liikkeetkin olivat jo hieman isompia :)


Ja niin on taas lähtenyt tää viikko alkuun, vaikka siis on jo tiistai, mutta arkihan se alkoi vasta tänään. Mun herkkuhimotkin on pysyneet tiessään, kun on syönyt hyvin ja päätös on nyt tehty. Tälläistä herkkua sai vetää salin jälkeen:


Ja kylläpä maistui! Heiton vielä tommosta tulista sriracha soosia, saa vähän makua :) kyllästyin niin niihin rehusalaatteihin, että siirryin pakastekasviksiin. Ne on mukavan edullisiakin, näppäriä ja hyviä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti