torstai 9. huhtikuuta 2015

Saaks hehkuttaa?

No ainakin tänne blogiin varmasti saa ja pitää. Nimittäin niistä vatsalihaksista. Nehän on jo jonkun aikaa tuntuneet mukavasti mukavilta. Aiemminkin olen maininnut, että jännittäessä siellä ne palaset tuntuu. Ku ei oo koskaan ennen oikeesti tällä tavalla tuntunut, niin se tuntuu jotenkin tosi hienolta :)



No mut nyt ne on tässä pikkuhiljaa alkaneet näkymäänkin! Tänä aamuna oli pakko sitten ottaa kuva jos toinenkin ja lähettää yks kuva miehelle ja fiilistellä muuten vaan työnsä tulosta. Varsinkin kun mä en alussa edes uskonut että saisin ton masun kanssa mitään aikaseksi. Siis eihän se vielä tietysti mikään sixpack ole, mutta se on tuolla rasvan alla kaivautumassa esiin. Ja ekaa kertaa tuntuu siltä, että mun on mahdollista tavoittaa semmonen "unelmien vatsa", jos mä tahdon :) En tiä tahdonko,  katsotaan miten käy. Mulla ei edelleenkään ole mitään konkreettisia tavoitteita, vaan edelleen olen utelias näkemään mitä tästä vartalosta kuoriutuu. Ajan kanssa, itseä kuunnellen :)



Mutta tiedättekö, mä pohdin tänään melkein koko päivän että kehtaanko julkaista tommosen kuvan instagramissakin. Ja toistaseksi, en ole vielä julkaissut.  Mikä mua sit estää? Insta on täynnä erilaisia kehokuvia, enemmissä ja vähemmissä vaatteissa. Mä seuraan itsekin hyvin monia naikkosia siellä, ja kaikki tuntuu esittelevän itseään hyvin luontevasti ja se on mulle tosi fine :) Ne kuvat inspiroi ja tsemppaa itseänikin. Mut mikä mua jarruttelee oman kuvan julkaisussa, mulla on vaatteet päällä, muilta osin kuin että se olennainen massu siellä pilkottaa. Mä olen sinut mun kroppani kanssa, erittäin tyytyväinen kaikinpuolin. Etenkin tällä hetkellä :)

Tyytyväinen mamma :)


Mä mietin ehkä kuitenkin sitä, että mitä muut funtsaa. Että; "Mitä toiki ny tossa tota kroppaansa esittelee!" :D "Mikäs fitnesmama toi luulee olevansa?" Tai sit saatan miettiä, että en mä vaan ole sellainen ihminen, joka julkaisee omia kehityskuvia. Mitä jos se ärsyttää jotakuta? Tai joku aattelee, että oon ihan bimbo, sellainen joka ei nykyisin ajattele muuta kuin omaa kroppaansa.
Mut sehän ei oo totta. Järjen äänellä, mulla on ihan samanlainen oikeus julkaista (tai olla julkaisematta) kehityskuvia, kuin kellä tahansa muullakin. Miksen muka sais olla ylpeä omasta duunistani, ihan samalla tavalla mä julkaisen esimerkiksi Facebookissa ylpeästi kuvia lapsistani tai muista "saavutuksista" :D Ja oon jopa ajatellut julkaista blogissani sen bikini kuvan kun siihen bikini kuntoon pääsen :) Ei sillä, mä oon kyllä ollut aina biksu kunnossa, ei mulla ole koskaan ollut ongelmia mennä bikineissä rannalle.

Noh, mut mä jatkan tätä mun epäröintiä ja ilakointia täällä :D - Mia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti