tiistai 5. toukokuuta 2015

Itsensä kuuntelua

Mul on taas jatkunut nää pohdiskelut täällä hiljaisuuden aikana. On ollu hirveä motivaatio pula, niin liikunnan ja terveellisen ruokavalion suhteen. Tuntuu että se pitkä flunssa jakso teki kyllä tehtävänsä ja aloitus on tuntunut vaikealta, vaikka nää ajatukset on koko ajan olleet taustalla.

Välillä on oikein ärsyttänyt kaikki mikä vähänkään liittyy aiheeseen. Tullut niitä tuntemuksia, että paskat jostain kesäkunnosta! Ja toisaalta hyväkin, olen nimittäin ollut hyvinkin tyytyväinen itseeni muuten, mutta liikunnallisten saavutusten menetys hirvittää. Mulla ei ole ollut mahdollisuutta palata salille ja nyt mun pitäis muka jotenkin inspiroitua kotijumpasta uudelleen. Tuntuu haastavalta. Lisäksi tuntuu että päivittäinen herkuttelu lössäyttää, niin kehon kuin olonkin!

Kumpparijumppaa, jossa kumppari katkes :D


Mutta mun motto on aina ollut, että itselleen pitää antaa armoa. Nyt mä olenkin lisännyt liikuntaa ihan pikkuhiljaa, oman fiiliksen mukaan. Omalla kehonpainolla lihaskuntoa, enemmän hyötyliikuntaa ja vähän lenkkeilyä. Niin, että kipinä syttyisi pikkuhiljaa. Ja nyt näyttää taas jo paremmalta :) haaveilen kahvakuulan ja uusien lenkkareiden hommaamisesta. On ihanaa kun jaksaa edelleen punnertaa, sitä tunnetta en halua kadottaa!

Sit mul on jälleen tuo sokeri homma kartalla :D Tällä kertaa niin, että yritän ateria kerrallaan kiinnittää huomiota siihen ja ylipäänsä parempiin valintoihin. Mut edelleen armollisesti. Muistellen tätä tän päivän hyvää oloa, kun ekan kerran pitkiin aikoihin olen koko päivän ilman ylimääräistä sokeria. Tuntuu että jo naamasta paistaa semmonen erilainen freesiys.

Tällaisella lookilla mennään :) 


Kaikesta huolimatta olen iloinen, ettei mun innostus ole hiipunut missään vaiheessa kokonaan. Mä oon tehnyt niin paljon ihan fyysistä duunia ja vielä enemmän ajatustyötä näiden terveys asioiden kanssa, että alan olla siinä vaiheessa, etten todellakaan tahdo luovuttaa. Niin paljon uutta tietoa, kokemuksia, sortumisia ja totaalista mielenkiinnon loppumista. Ja edelleen sama linja jatkuu, vaikkakin tavoitteet ja ajatukset on muuttuneet matkan varrella.

Toivottavasti siellä ruudun toisellakin puolella vielä joku on, vaikka hiljaiseloa olenkin vietellyt! Blogilistakin lopettaa toimintansa ja sitä kautta mulla on ollu paljon katselijoita, toivottavasti tänne löytää jatkossa jotain muuta kautta :) Itse suosittelen bloglovinia seurailuun :)

 Tässä tämä tältä erää, armollista ja energistä viikkoa itse kullekin!
- Mia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti